2013. június 7., péntek



Először is mindenkitől elnézést kérek akik rendszeresen olvassátok a bloggomat. 
Még nincs új gépem, így csak ritkábban fogok ide ülni a fiam gépéhez.
De remélem azért hetente többször tudok írni.

Most inkább vissza felé megyek az időben egy kicsit.  
Rengeteg dolog történik velünk nap mint nap. Ezért gondoltam, hogy vissza fordítom az időt. 

Ma hajnali kettőkor kellet kelnem, mert a nagy fiam indult rákászni.
Az egyik kedves ismerősünk rákássz, és ma kivitte a a Milánt a vízre. 
Nagyon izgatott volt a Milán, este 8 le is feküdt aludni. Na ez már nagyon régen volt amikor ő 8-kor ment aludni. 
Hajnali 2:45-re jött érte, és este 6-körül érnek haza. 
Én is nagyon szívesen kimennék egyszer és megnézném mit is csinálnak, és hogyan a rákásznak.
Remélem készít képeket a fiam, és akkor legalább ti is megnézhetitek. 

Kérdeztem Billt, mit pakolja ebédre, csak ennyi volt a válasz. Ebéd? Lobster. Ott frissen.


Milyen finom ebédje lesz valakinek. Irigykedem. 

Ma itthon vagyok mert, elromlott a bojlerünk, és kicserélik. 

Mint írtam sok minden történt velünk. 
Találtunk a gyerekekkel egy új hobbit.
kagyló és kő festés. és néha próbálkozunk a vászonra festéssel is. 
Nagyon jó móka.

Naplemente a szigeten. 

Fára festve



Kavicsból talpika, ahogy a Rita mondja. 


Virág mező.Jellemző a szigetre. 




Mindenféle.






Amikor jó az idő, kimegyünk a partra kagylót gyűjteni. 
Gyerekek nagyon szeretnek ott lenni , meg természetesen mi is. 
Ameddig ők gyűjtenek mi sétálunk. 



Milán meg kacsázik. 





Majd haza visszük, jól kimossuk, szagtalanítjuk, szárítjuk, 




Na meg persze ha elfogy a kagyló, ilyen időben is kimegyünk. :-)
Nagyon szeretem ezt az időt is. 




Anya mindig kattintgatsz. :-D




és végül megfestjük.
És nem utolsó sorban a Roland eladja a turistáknak. 
Így megvan a Roland zsebpénze. 



Roland jelentkezett egy programra, ahol megtanítják vele hogyan lehet kis vállalkozó.
Itt fontosnak tartják, hogy a gyerekek már kis korukban megszeressék a munkát.
Komoly kis programokon kell aktívan részt venni.. Szombaton megy az első találkozóra.
Elmondják nekik, hogyan kell üzleti tervet készíteni, befektetés, haszon stb...
Bank számlát kell nyitni , hogy a pénzt ne azonnal költsék el. Spóroljanak valamire.
Majd elmondják, hogy adózni is kell majd felnőtt korban. stb.
Nagyon komoly kis felkészülést ad.
Ezért találtuk ki a kagyló,és kő festést.
Ez lesz a nyáron a kis vállalkozása a Rolinak.

Ha megvannak vele elégedve a szervezők, és jól teljesít, akkor kap egy egyszeri 100 dolláros támogatást a vállalkozásához. Ezt bele kell tenni a vállalkozásba. 

Most ez körül forog a Roland világa. 


Roland nagyon aktív mindenben. 
Mit már korában írtam az iskola tovább juttatta a Roland projektjét.
Azóta voltunk vele egy komoly galériában egy kiállításon. 

Most nem találtam meg a képeket róla de pótolom.
Lassan az egész sziget tudni fogja hol van Magyarország. Ott is nagyon jól szerepelt. Sok érdeklődő volt. 

Ma kaptam a választ, hogy Fóton ahol régebben éltünk/ Magyarországon/
A helyi havi lapban megjelenik egy cikk a Rolandról.


Nagyon büszke vagyok rá.

Reggel ennyi fért bele az időmbe, de délután még ide ülök folytatni. 
Mindenkinek szép napot. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése