2016. június 7., kedd

Mindenkinek szép napot. :-)

Szeretnék minden nap írni, de sajnos ezt nem tudom még megígérni. 
De amint lesz egy kis időm írok. 
Többen kérdeztétek, hogy miért hagytam abba az írást. Nem szeretnék ebbe nagyon belemenni, de mivel ez a blog rólam szól és ez a blog minden betűje igaz ezért csak pàr sor az igazságról. 
Aki olvasta a sok sok bejegyzést amit megosztottam tudhatja, hogy egy pozitív , mindenre nyitott személyiség vagyok. Szeretem az életet és szeretem minden percét élvezni. Ami nem azt jelenti, hogy az élet egyszerű.

Én szeretem mindenben meglátni a jót és a szépet. 
De ez nézőpont  kérdése .
Szó ami szó, ez sok embernek nem tetszett, és szóvátették, hogy olyanokat írok ami nem valós, mert itt kint nem minden fenékig tejfel. És én csak jókat írok , és ezzel becsapom az embereket.. .
Soha nem állt szándékomban, hogy valótlant írják bármiről és bárkiről.
Csak a jószàndék vezérelt mindig. 

És ez utàn is csak is úgy fogom írni a blogomat, ahogy én látom.
Màs szemüveggel. 😉

Engedd a mosolyodnak, hogy megváltoztassa a világot.
Viszont ne engedd a világnak, hogy megváltoztassa a mosolyod. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése