2016. június 7., kedd

Sziasztok. 😊
Nem is tudom, hol kezdjem......
Na jó csak szépen lassan.
Kezdem a gyerekekkel. Milan a nagyobbik fiam Októberben már 18 éves lesz. Idén végez a High school -al. Suli mellett dolgozik egy pizzéria ban. Azt tervezi, hogy nyáron elmegy teljes időben dolgozni. November környékén pedig haza utazik , és marad pàr hónapot. A  következő  évben kezdené az egyetemet. Kicsit szeretné előtte lazítani. Letette a jogosít , így màr tudnak menni a haverokkal erre arra. 
Roland fiam most volt 14 éves. 
Nagyon nagyot nőtt. Ő semmit sem változott, még  mindig mindenben benne van. Szeret jönni menni. Klarinétozik az iskola zenekarban, benne van egy Jazz együttesben . Idén  ők  nyerték Canada Maritime provinces közötti versenyt .
Ebben a hónapban futó versenyen volt 80 m . Mindig sportol valamit. 
Most éppen az tervezük, hogy indulunk az 5km -es Color Run futàson.
Ő is dolgozik néha velem. 
Meg nőttek a fiúk. :-)

Rita 8 éves.
Most másodikos. Ő is szeret jönni menni. \ mint az Anyukãjuk\ Amint kisüt a nap azonnal mehetnékje támad, és csak menne menne menne....
Nem szeret a Tv előtt  ülni , pedig néha jó lenne. ;-) Tele van energiával. 
Roland a birkózást abba hagyta, mert nem tetszett neki, de Ritànak annál jobban. Most ő jàr birkózni. 
Ritàm rövid hajjal. 

Párom még mindig kamionozik ugyan annál  a cégnél. 
Sajnos sokat van úton de hàt ezt vàlaltuk. De nézünk a jó oldalát. Én is eljutottam vele már több helyre. Amikor Anyukám itt van velünk, ő vigyáz a gyerekekre, és én néha el mehetek a párommal . Voltunk Kaliforniàban, és megálltunk sok helyen. Majd mesélek részletesen. :-)




Én .......
Uuuuu hol is kezdjem .
Amikor kijöttünk én nem tudtam angolul. Én még oroszt tanultam az iskolában.
Sokan azt mondták, Ó ne izgulj ott majd ragadni fog ràd az angol. Hàt ràm minden ragadt csak az angol nem. Persze azt hozzá kell tenni, hogy nem voltam angol közegben. Itthon a mai napig magyarul beszélünk, ez nem is kérdés. Az hogy elmegyek a boltba, még ide oda az nem azt jelenti hogy az ember megtanulja a nyelvet. Volt egy nagyon kedves tanárnőm aki heti egyszer 1 órát jött, de az nagyon kevés. Az màs lett volna, ha lett volna már egy kis angol tudásom. Na mindegy is. 
Szerettem volna jàrni angol suliba , de csak akkor ingyenes ha meg van a letelepedési engedély. Tavaly nagyon nagy örömünkre meg lett , és azonnal mentem is tesztet irni, hogy  kezdhessem az iskolát. Így tavaly Szeptemberben, el is kezdtem suliba járni. Nappali amit nagyon szeretek. 9:00- 2:30 ig . Utánna  megyek dolgozni még. Így kb: 7-9 között érek haza. De nyáron nincs iskola, és lehet menni minden féle. Reggel elmegyek dolgozni és a délutànok szabadok. 
Anyukàm visszajött és itt volt velünk jó sokat. Most sajnos haza ment elintézni egy két fontos dolgot, de remélem legkésőbb őszre újra velünk lesz. :-) 
2 és fél éve elköltöztünk  egy másik hàzba  . Nincs messze kb: 5 perc. De sokkal csendesebb nyugodtabb környék .


Hàt màra ennyi. :-) mindenkinek csodaszép napot kívánok. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése